7 НАЙКРАСИВІШИХ МІСЦЬ ПЛАНЕТИ, ДЕ МОЖНА ПОБАЧИТИ АВАРІЇ КОРАБЛЯ

Корабельні аварії зазвичай пов'язані з людською трагедією: навіть якщо ніхто не загинув, напевно постраждало чиєсь майно. Однак уламки кораблів і лайнери, що сіли на мілину, все одно постають перед нами як щось дивовижне. Зрештою, і без того прекрасні краєвиди узбережжя роблять ще цікавішими.

    Мис Кейп-Чарлз, США. Кораблі з бетону поряд з мисом Кейп-Чарлз (Віргінія) нагадують старовинні храми, що затонули. Насправді вони є хвилерізом і захищають місцеву гавань. У 1918 році таких кораблів було збудовано дванадцять. Через 30 років вони вирушили в останній шлях до мису, який регулярно піддавався штормам. У результаті міцні бетонні кораблі, що сіли на мілину, перетворилися на хвилеріз і стали протистояти штормам.

    Кладовище кораблів у затоці Мавританії. У затоці Нуадібу знаходиться найбільший цвинтар кораблів. Коли лайнери остаточно виходять із ладу, їх просто залишають біля берега. Таким чином тут утворився великий цвинтар кораблів.

    Острів Галвестон, США. Біля узбережжя техаського острова Галвестон стоїть ще один бетонний корабель SS Selma. За часів Першої світової війни американці намагалися будувати кораблі з бетону, щоби заощадити на сталі. SS Selma став одним із таких кораблів. Танкер врізався у причал у Мексиці, і його перетягли до узбережжя Галвестона, щоб відремонтувати. Проте залатати дірку виявилося неможливим, тож лайнер залишили повільно вмирати на узбережжі.

    Корабель з мангрового лісу на палубі в Австралії. Якщо всі кораблі прекрасні тим, що вони повільно іржавіють у затоках, Ayrfield не схожий на попередні лайнери. Справа в тому, що на його поверхні виріс справжній гай мангрових дерев. Хоумбуш – це затока на заході Сіднея, де колись був процвітаючий торговий порт. Оскільки вантажні кораблі дуже забруднили місцеві води, у 1970-х роках порт вирішили закрити. Декілька кораблів так і залишилися стояти в затоці. Найунікальніший з них – це Ayrfield, на якому буквально виріс цілий ліс.

    Підводний човен біля берегів Панами. Sub Marine Explorer, мабуть, найунікальніше судно у нашому списку. По-перше, це підводний човен. По-друге, побудували його понад 150 років тому – 1866 року. Над кораблем працював німецький винахідник, який зробив справжній прорив. Судно могло занурюватися у воду та підніматися на поверхню за бажанням екіпажу, і для XIX століття це було справжнім успіхом. Однак у плавання воно так і не вийшло, тому що в ході випробувань з'ясувалося, що моряки дуже погано почуваються і хворіють дивною лихоманкою. Сьогодні ми знаємо, що це – кесонна хвороба. Підводний човен зрештою затонув, а його уламки було виявлено лише у 2001 році.

    Суховантаж «Ріо» в Кабардинці. У грудні 2018 року суховантажне судно «Ріо», що йшло під прапором Того, потрапило в сильний шторм у Чорному морі і сіло на мілину. НП сталася неподалік краснодарського селища Кабардинка. Оскільки корабель не забирали власники, судно стало місцевою пам'яткою. Щоправда, бути йому таким залишилося недовго: «Ріо» зараз розпилюють і розбирають на частини, і у 2025 році від цієї аварії корабля на березі Чорного моря не залишиться і сліду.

    Пляж Навайо у Греції. Затишний пляж на грецькому острові Закінф давно перетворився на місцеву пам'ятку. Блакитне море і бухта з білим піском стали останнім притулком для корабля контрабандистів.

    Ну як, цікавою була для вас наша сьогоднішня подорож?











Коментарі

Популярні публікації